1 (2025-10-22 17:49:00 отредактировано Ython)

Тема: Які підводні камені, коли замовляєш машину з аукціону США до України?

Хлопці, хто вже замовляв машину з аукціону США в Україну, підкажіть, які підводні камені можуть чекати? Я зараз придивляюся до авто і ніби все гарно на фото, але начиталася, що потім бувають сюрпризи — то пошкодження сильніші, ніж здавалось, то витрати з’являються додаткові. Хочу зрозуміти, на що реально звернути увагу, щоб не переплатити і не залишитися з купою проблем уже після прибуття машини в порт.

2

Re: Які підводні камені, коли замовляєш машину з аукціону США до України?

Найголовніше — не гнатися за гарними фото і низькою ціною. У багатьох лотів на аукціонах є приховані пошкодження, які на знімках не видно. Крім того, до вартості ставки додається доставка по США, морське перевезення, послуги брокерів, податки, розмитнення і сертифікація в Україні. Буває, що через не враховані витрати кінцева ціна виходить як у машини з ринку. І не забувай, що стан після ДТП буває різним — краще уникати тих, де порушена геометрія кузова.

3

Re: Які підводні камені, коли замовляєш машину з аукціону США до України?

А як взагалі зрозуміти, що пошкодження не критичні? На фото ж не завжди все видно, особливо понизу кузова. І як бути з історією машини — чи можна за VIN перевірити реальну картину? Ще цікаво, чи варто брати варіант з невеликим переднім ударом, якщо обіцяють, що все відновлять? Просто не хочеться переплатити за ремонт, який потім виявиться нерентабельним.

4

Re: Які підводні камені, коли замовляєш машину з аукціону США до України?

Ython пишет:

А як взагалі зрозуміти, що пошкодження не критичні? На фото ж не завжди все видно, особливо понизу кузова. І як бути з історією машини — чи можна за VIN перевірити реальну картину? Ще цікаво, чи варто брати варіант з невеликим переднім ударом, якщо обіцяють, що все відновлять? Просто не хочеться переплатити за ремонт, який потім виявиться нерентабельним.

За VIN можна багато що дізнатися — пробіг, участь у ДТП, кількість власників і навіть випадки страхових виплат. Якщо лот позначений як total loss або flood, краще обходити стороною. Легкий удар по бамперу чи крилу допустимий, але лише якщо не зачеплені елементи рами. Перевірити деталі можна за фотографіями високої якості й звітами про стан, а також уточнити у посередника, які саме пошкодження зафіксовані. До речі, багато помилок під час замовлення трапляється через неправильний розрахунок усіх витрат.

Потрібно враховувати ставку, комісію, внутрішнє перевезення, морську доставку, портові збори, розмитнення, сертифікацію і ремонт. Тому завжди корисно працювати з перевіреною компанією, яка бере на себе контроль усього процесу. Аукціон авто з США від BOSS AUTO https://bossautoukraine.com.ua/auction/ допомагає якраз у таких випадках — підбирає машину, перевіряє історію, контролює доставку і розмитнення, щоб клієнт отримав авто без зайвих ризиків і прихованих витрат.

https://storage.googleapis.com/bossauto-auctimages-prod/iaai/KNADM4A39D6267188/43162106/0.jpeg